пʼятниця, 8 травня 2020 р.

Простір творчих ідей

З 30 березня 2020 року команда методичного кабінету готує публікації на блозі  "Дистанційне навчання"
Як це працює?
Кожен день ми висвітлюємо актуальну тему, пов’язану з методикою викладання та технологізацією освітнього процесу. Ймовірно, після вимушеного карантину все частіше у традиційне навчання будуть додаватися елементи дистанційного. Тож доцільно разом з учнями вчитися працювати по-новому.   
Ресурс передбачає зворотній зв’язок: запитання, пропозиції, родзинки з досвіду роботи педагогів. Тема дня – це  простір для творчих ідей наших педагогів! І це все, що вам необхідно для натхнення!

Матеріали доступні в Google Classroom. 


Домашній експеримент: #ХіміяНаКухні_Ч3

Домашній експеримент з хімії - це завжди цікаво!  
У курсі хімії вивчається дуже багато питань, життєво необхідних у повсякденному та професійному житті сучасної людини. Учень має зрозуміти, що навколо постійно відбуваються хімічні реакції. Тоді він зрозуміє значення науки хімії, яка вивчає речовини та їх перетворення.


Онлайн-тести для дистанційної роботи на уроках математики

Онлайн-інструменти для дистанційної взаємодії як ніколи актуальні в роботі вчителя. Для їх створення є безліч ресурсів, за допомогою яких все набагато простіше! Наприклад, створюючи тести, ви навіть на відстані зможете легко та швидко перевірити, наскільки добре учні засвоїли нову тему,  подати домашню роботу, миттєво отримати інформацію про виконання завдань та відстежите прогрес успішності кожного учня окремо.

Відеоогляд тренувань із футболу в домашніх умовах 

Карантин уніс чималі зміни в повсякденний спосіб життя. Він наклав на нас певні обмеження, у тому числі й на заняття спортом. Однак це не привід відмовитися від активності, адже займатися спортом слід регулярно – інакше ефективність вправ різко зменшиться. Чим частіше спортсмен тренується, тим швидше й точніше виконує вправи.
Регулярні тренування допомагають балансувати період високих (ударних) і низьких (відновлювальних) навантажень, повинні проходити в один і той же час з однаковими інтервалами між ними. Після того, як організм людини звикне до нового ритму, він сам буде готуватися до наступних тренувань і відпочинку, а їх ефективність може підвищиться на 20%.  Коли ж спортсмен пропускає заняття, то:
  • знижується досягнутий раніше рівень тренованості;
  • порушується баланс між енерговитратами й споживаними калоріями;
  • збивається ритм денний і тижневий, а в результаті може погіршуватися настрій, сон і апетит;
  • є вірогідність не досягнути запланованого результату до встановленого терміну, загальна й сумарна ефективність занять падає!..
Особливо це помітно в дитячих групах, де йде постійний навчальний процес і засвоєння нових знань. Дітям дуже важко надолужити пропущені тренування, а в разі тривалої паузи – це фізично неможливо!
Органічною складовою фізичної культури та спорту, частиною культурного життя суспільства, що сприяє збереженню й зміцненню здоров’я людини, розвитку її фізичних і морально-вольових здібностей, організації змістовного дозвілля, став футбол – гра мільйонів. Сучасний футбол – дуже цікава гра й у той же час  важка та складна. Потрібно часто вступати в боротьбу за м’яч як у повітрі, так і на землі, швидко виконувати складні технічні прийоми, обмежені в часі й просторі, з протидією суперника – і все це повинно бути підкріплено гарною функціональною підготовкою гравця.
Тренувальні заняття – не випадковий процес, а  основна форма підготовки футболістів. Правильна побудова, якість тренування та ступінь його впливу на зростання спортивних результатів залежить від детально обміркованої, конкретної системи навчання й виховання футболістів.
У зв’язку з карантином гравці повинні систематично тренуватися в домашніх умовах, щоб не втратити форми та не забути футбольних навичок. Подібне навчання проходить таким способом: відповідно до складеного плану педагоги  задають завдання онлайн, а юні футболісти їх виконують. Звітують вихованці наставникам за допомогою відео, яке знімають під час свого тренування.
Отже, саме регулярні тренування допоможуть дитині стати чудовим спортсменом і досягнути своїх мрій! Окрім того, регулярні спортивні навантаження цілюще впливають на стан усього організму: зміцнюють м’язи, поліпшують м’язову витривалість, розвивають серцево-судинну систему тощо, тому під час карантину та пов’язаного з ним зменшення денної активності й рухливості вони просто необхідні. До того ж тренування сприяють виробленню ендорфінів – гормонів радості, які зменшують ризик розвитку депресій і пригнічених станів, а також допомагають знизити тривожність. А це зараз мало чи не головний привід відволіктися на годину й зайнятися спортом у домашніх умовах!

Google Sites: розкривамо можливості інтернет-контенту

В одній із новин тема дня ми  відповідали на запитання: як почати роботу з веб-сайтом у сервісі Google? Ось декілька речей, про які хочемо нагадати. 
Для того щоб приступити до створення сайтів на Google Sites, необхідно мати свій акаунт в Google або ж зареєструватися. Далі необхідно увійти у свій обліковий запис і на своїй сторінці в продуктах Google вибрати сервіс Сайти Google, за допомогою якого й буде створюватися сайт. Дії по створенню сайтів прості й докладно проінструктовані. 
Google рекомендує сервіс Google Sites для створення сайтів освітніх установ або інших командних сайтів, у яких потрібне колективне редагування інформації.

Вчи.юа: математика в інтерактивній формі для учнів початкової школи

Вчи.юа  це міжнародна онлайн платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі. Весь курс початкової школи розкладений на безліч взаємопов'язаних інтерактивних завдань, що дозволяє будувати індивідуальну освітню траекторію для кожного учня.
Понад 1000 завдань з усіх тем математики початкової школи, розроблених професійними методистами відповідно до навчальної програми. Вчи.юа будує діалог з учнем. Система реагує на дії учня і в разі правильного розв'язання хвалить його та пропонує нове завдання, а в разі помилки задає уточнюючі питання, які допоможуть учневі прийти до правильного розв'язку. Вчи.юа влаштований таким чином, щоб учень вивчав матеріал, переходячи від теми до теми до повного засвоєння курсу. Після проходження уроків учень з легкістю справляється з завданнями будь-якого типу шкільних підручників.

Онлайн-заняття: дистанційне навчання в закладах дошкільної освіти

В умовах карантинних обмежень у зв’язку з пандемією COVID-19 запропоновано багато рішень щодо навчання дітей шкільного віку за допомогою телебачення або Інтернет ресурсів. А що робити батькам з дітьми, які ходять до дитячого садочку? 

Бінарний урок в умовах дистанційного навчання

Ви відчуваєте, як  динамічно ми пристосовуємося до усього нового, як цілісно й впевнено опановуємо цифрові технології, особливо ті, які пов'язані з дистанційним навчанням. Зрозуміло, що педагоги повинні адаптуватися до сучасних освітніх викликів, набути досвіду, який найоптимальніше забезпечить ефективну співпрацю під час уроку. Адже дистанційне навчання – це насамперед навчання!
І тут постають одвічні запитання: Як зробити урок цікавим і продуктивним? Як його провести без зайвого навантаження на учнів? Як спонукати дітей до ефективного фідбеку. Сьогодні публікуємо ще один варіант відповіді у рубриці "Тема дня". Представляємо давно відому педагогічну ідею бінарного уроку, яка,  на нашу думку,  може бути реалізована в умовах освітньої ситуації, коли доводиться працювати онлайн. Проте, вона не виключає, а, навпаки, передбачає командну взаємодію. В умовах очного навчання досить проблемно узгодити навчальний час для проведення бінарного уроку двома педагогами, тому такі уроки проводяться вкрай рідко. Робота в дистанційному форматі, на нашу думку, дозволяє використати позитивні сторони бінарного уроку.
Оскільки будь-яка практика вимагає теорії,  згадаймо деякі «ази» поняття «бінарний урок». Бінарний урок розглядається як практичне відображення інтегральної технології навчання  та нестандартна форма   навчання з реалізації міжпредметних зв’язків. Це поєднання знань у якісно нову цілісність з метою створення загального образу світу, розуміння людських взаємовідносин. На таких уроках розв’язуються цікаві, практично значущі та доступні учням проблеми.   Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів і формує в останніх креативну компетентність. Обидва педагоги є рівновартісними під час бінарного уроку: кожен з них забезпечує проблемність навчання, урізноманітнення форм навчальної роботи та забезпечення наступності між ними. Найбільш ефективно, вважається, проводити бінарний урок при завершенні теми – як узагальнюючий, що закріплює знання учнів і розвиває їхні предметні вміння. При спільній роботі вчителі наочно бачать рівень опанування учнями навчальним матеріалом, ступінь його засвоєння та прогалини в їхніх знаннях.
Як відомо, бінарні уроки характеризуються значними педагогічними можливостями: учні набувають багатогранних знань про об’єкт вивчення, у них формуються вміння переносити знання з однієї  площини в іншу, аналізувати і порівнювати явища, поняття,  події, вчинки. Учні не тільки поглиблюють уявлення про предмет, але й розширюють кругозір. Можна стверджувати, що бінарні уроки сприяють формуванню пізнавального інтересу, активному, емоційному сприйняттю  учнями нових знань, розвитку в них творчого, самостійного, гнучкого мисленняю
Важливо, що під час проведення бінарного уроку в умовах навчання із застосуванням дистанційних технологій відбувається інтенсифікація навчального матеріалу (обробляється об’ємний матеріал за менший час, швидко знаходяться відповіді на проблемні питання) та зменшується навантаження учнів.
Отже, бінарний урок – це урок не заради зовнішнього ефекту, а заради пошуку оптимальних форм навчання учнів, активізації їх пізнавальної діяльності.

Дистанційне навчання з хореографії можливе! Головне – самоорганізація!

З моменту оголошення карантину вчителі хореографії почали освоювати нові інформаційні можливості та проводити навчання зі здобувачами освіти.
Освітній процес на практикозорієнтованому уроці дуже важко проводити дистанційно, особливо це стосується уроку хореографії, де учням треба пояснити матеріал та засвоїти практично, технічно, методично. Домашні умови також унеможливлюють роботу з простором, підлогою в танці, роботу в контактній імпровізації та ін. Але все одно учителі змогли й дистанційно танцювати з учнями.

Microsoft Sway – презентації онлайн

Ви ще не працювали з Microsoft Sway? Корисно буде спробувати. Це цікава нова можливість створювати презентації, які будуть розміщуватися в Інтернеті, їх зручно переглядати з будь-якого пристрою, починаючи від десктопу з великим екраном, закінчуючи мініатюрним смартфоном. Презентація онлайн допоможе Вам опанувати програму швидко.
Переваги: 
  • легко вбудовуваний контент з інтернету – програма створена спеціально для тих, кому доводиться мати справу з різними веб-сервісами, саме тому тут присутні засоби для інтеграції постів з соціальних мереж, мультимедіа з відповідних майданчиків;
  • безкоштовна схема поширення – на відміну від класичного Office або версії 365, дістати копію програми можна абсолютно безоплатно. Знадобиться лише активний аккаунт Майкрософт;
  • підтримка всіх платформ – немає нічого зручніше, ніж наявність можливості працювати над одним документом відразу з декількох пристроїв, практика показує, що така перевага сподобалося багатьом;
  • інтеграція в веб-сторінки – готовий результат можна опублікувати на власному сайті, досить просто скопіювати спеціальний HTML-код і встановити його в необхідному місці.
Таким чином, ми отримуємо легкий і надійний інструмент, для управління яким не потрібні додаткові знання і вміння. На відміну від класичного офісного набору, MS Sway знаходиться у вільному доступі і може працювати повністю автономно. 

Використання AR технологій на уроках географії

Комп'ютеризація освітнього процесу є потужним інтегратором інформації в усіх галузях знань. Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій у викладанні географії дозволяє покращити освітній процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання й освіти.
Візуалізація навчального матеріалу полегшує його сприйняття та засвоєння. Географія – наука, яка має ілюстрації теоретичного матеріалу. Правильно підібраний  допомагає краще зрозуміти, що відбувається з нами на планеті. Звичайні 2D зображення класичних підручників, посібників та карт не дають повноцінного уявлення про структуру та склад Землі. Таким чином, для ефективного вивчення географії, на сучасну пору доцільно використовувати численні демонстрації, які є неможливими без використання мультимедійних презентацій, Інтернет-ресурсів, та програм-реалізаторів доповненої реальності.
Доповнена реальність (Augmented Reality, AR) дає можливість максимально візуалізувати об’єкт (будову Землі, візуалізація процесу викиду лави з вулкану та його будову, створення та опрацювання в реальному та доповненному середовищі), тобто перевести 2D зображення у 3D, а також “оживити” його. Завдяки тому, що AR дозволяє візуалізувати інформацію.
Використання такого засобу ІКТ під час вивчення нового матеріалу дає можливість покращити просторову уяву школярів, “побачити” та глибше зрозуміти почутий навчальний матеріал, що сприятиме кращому його засвоєнню та формуванню певних практичних навичок. Такий метод є ефективним при вивченні таких тем, як “Внутрішня будова Землі”, “Землетруси. Вулканізм і вулкани, гейзери”, “Африка”, “Ландшафти України”  тощо.
Використання об’єктів доповненої реальності дає можливість викладачу швидко та доступно пояснити великий об’єм теоретичного матеріалу, а учням ефективно його засвоїти, розвиває у них творче мислення та підвищує мотивацію до навчання. 

GIOS – онлайн платформа з вивчення математики

Платформа GIOS забезпечує якісну дистанційну освіту під час проведення карантину, на якій розміщено  онлайн-курси з математики GIOS (Global Innovative Online School). Це інтерактивна онлайн-платформа, матеріали для якої створювали найкращі вчителі та методисти. Наразі на платформі присутні уроки для середньої школи, з 5-го по 9-й класи.
Яким чином працює GIOS?
Спочатку, учень дивиться відео уроки, що мiстять теорію. Кожне відео інтерактивне – переривається для того, щоб наш головний герой – сурикат на ім’я Джиос проконтролював – чи дивиться дитина відео, чи все їй зрозуміло? Такий формат допомагає дітям більше долучитися до навчального процесу.
Після теорії обов'язково йде практика, яка складається з завдань в тестовiй формi, на вiдповiднiсть, введення відповідей, на порядок дій, на знаходження помилки – які, до речі, розвивають критичне мислення – це ще одна крута фішка GIOS. Після складання підсумкової роботи, дитині нараховуються бали та даються екстра життя, які можна використовувати для повторного проходження уроків або придбання нових аватарок – діти від цього фанатіють, та й батькам теж подобається.
Отже, завдяки інтерактивній та геймiфiкованiй формі навчання, ми маємо мотивовану дитину яка хоче навчатись та виконує вправи самостійно!

Місія здійснена: навчаємо дітей вдома

Зараз і дорослі, і діти перебувають у психологічному напруженні – від невизначеності, від різкої зміни звичного режиму, від необхідності обмежити «живе» спілкування й вільне переміщення. Дистанційне навчання – це, насамперед, не про технічні засоби, а про те, як учителю налагодити зв’язок з учнями, підтримати їх і вдало спланувати роботу.
Важливо розуміти, що ця криза дає нам можливість обнулитись, вийти з цього в новій якості одне для одного. Це шанс – передивитись відносини, кордони одне одного. Ця можливість не пов’язана з віком, посадою або обставинами, а виключно з нашими станом і готовністю до змін.

Особливості використання інструменту для оцінки роботи класу в режимі реального часу ClassDojo та методика його застосування

Віртуальні технології та мобільні платформи дозволяють сучасному вчителю подивитися на навчання з нової точки зору і в нових формах. В нагоді учителю стане Сlass Dojo – це зручний і простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу.
З допомогою даного сервісу учитель  може швидко і просто оцінювати класну і домашню роботу, і навіть виставити відмітку про поведінку на уроці. Зручний, яскравий, українізований інтерфейс, симпатичні аватари, цікаві для сприймання дітьми, можливість роботи, як із стаціонарного комп’ютера так із планшета, чи смартфона. Сlass Dojo використовую як на уроках інформатики, так і під час гурткової роботи, тому що він дає можливість не просто оцінити діяльність дітей, а й побачити рейтинг кожного учасника в цікавій ігровій формі.
Щоб долучитись до роботи в  Сlass Dojo слід пройти реєстрацію на сайті, попередньо авторизувавшись та обравши роль учителя, учня, батьків, чи адміністрації. Якщо вашого навчального закладу в переліку немає, то його слід зареєструвати і для нього буде виділений простір. В даному застосунку на правах учителя можна  створювати бейджі, розробляти завдання, відображати рейтинг кожного учня в процесі роботи усьому класу, в якості учня ви зможете отримати персональний код для доступу до свого профілю, де ви зможете змінити аватар та зробити власні налаштування, батькам надається доступ для перегляду успішності своїх дітей.
Налаштування класу учителем проходить в чотири етапи: створення класної кімнати з назвою, додавання учнів, настройка заохочувальних бейджів, відправка кодів учням. Аватари кожному учню присвоюються випадковим чином, потім кожен учень може вибрати собі аватар до вподоби. У вікно додавання учнів можна сміливо копіювати вже готовий список класу – система його сприйме автоматично. Можна створювати необмежену кількість класів.

Ви запитуєте – ми відповідаємо: як почати роботу з веб-сайтом у сервісі Google?

Google Sites – сервіс від Google, що пропонує своїм користувачам послугу безкоштовного створення і розміщення сайтів у мережі Інтернет. Сервіс є частиною Google Apps і покликаний замінити застарілу службу «Google Page Creator» . Основна відмінність створення сайтів в Google Sites - це можливість доступу до роботи над сайтом декількох користувачів. Користувач-власник сайту може запрошувати інших користувачів для спільної роботи, розподіляти права доступу до матеріалів, використовувати на сайті інформацію з інших сервісів Google (Google Docs, Google Calendar, Picassa і т.д.). Для оформлення сайту доступні кілька шаблонів веб-дизайну.
Безкоштовний хостинг від Google Sites має наступні обмеження:
  • обсяг дискового простору - до 100 Мб для зберігання інформації на сайті й 10 Гб на кожний домен для зберігання інформації при використанні Google Служб;
  • не підтримуються CSS і JavaScript;
  • доменне ім'я сайту має вигляд sites.google.com/site_name.
Створення сайтів за допомогою Google Sites також обмежене:
  • обмежені настроювання оформлення сайтів - змінюються тільки кольори, розміри й стиль шрифтів;
  • заборонені анонімні коментарі, змінювати зміст (у тому числі додавати коментарі) можуть тільки авторизовані користувачі;
  • немає стрічки RSS з оновленнями сайту.
Для того щоб приступити до створення сайтів на Google Sites, необхідно мати свій акаунт в Google або ж зареєструватися. Далі необхідно увійти у свій обліковий запис і на своїй сторінці в продуктах Google вибрати сервіс Сайти Google, за допомогою якого й буде створюватися сайт. Дії по створенню сайтів прості й докладно проінструктовані.
Google рекомендує сервіс Google Sites для створення сайтів освітніх установ або інших командних сайтів, у яких потрібне колективне редагування інформації.

Помічник у роботі вчителя: декілька цікавих способів для організації навчального тестування з математики

Tестування – один із найвідоміших та найзручніших способів оцінювання знань і навчальних досягнень учнів. Воно допомагає перевірити, наскільки учні зрозуміли нову тему чи досягли майстерності. Тестами хоча б періодично користуються всі вчителі та школярі, адже такий вид роботи сприймається дуже добре.
Створюйте виклики своїм учням, адже тест – це не тільки інструмент для швидкої перевірки рівня засвоєння знань та визначення прогалин у навчанні. Це ще й безліч цікавих рішень та можливостей як для вчителя, так і для дітей.

Онлайн-навчання з mozaBook

В умовах впровадження загальнонаціонального карантину, коли звичне для учнів та вчителів навчання стало неможливим, педагогам доводиться виходити за рамки звичних умов та шукати нові підходи до організації змістовного та якісного дистанційного навчання.
Нагадуємо, що компанія EdPro – єдиний офіційний партнер Mozaik, компанії-розробника програмного забезпечення, в Україні, надала безкоштовний доступ до програми mozaBook та платформи mozaWeb до 30 квітня! Також відкритий доступ до всіх підручників та посібників EdPro і методичних рекомендацій з біології, хімії та природознавства.


Як платформа Classtime допомагає на уроках провести опитування?

Classtime.сom – це онлайн-помічник вчителя, що збагачує урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в живому часі. Для того, щоб створювати інтерактивні тести, де діти перевірятимуть свої знання з будь-якої теми, потрібно  зареєструватись у Classtime.
Цей контент дуже зручний для проведення опитування, що дозволяє підійти творчо до написання завдань різної складності. Найпростіші – коли дитині потрібно обрати одну правильну відповідь з кількох запропонованих. Складні завдання – де учні зможуть писати творчі розлогі відповіді. Їх перевірятиме вчитель, а не комп’ютер. Хоча для коротких творчих завдань цей процес все одно оптимізований.
Для рефлексії  можна спробувати  відкриті питання в кінці тесту. Учні мають можливість написати, які почуття та запитання в них виникли під час виконання роботи. Такий фідбек допомагає вчителю ефективніше провести аналіз учнівських помилок та продуктивніше побудувати подальшу роботу. 


YouTube у навчанні

Навряд чи існує сервіс, здатний зрівнятися за популярністю з YouTube, який став домівкою для мільйонів роликів. Аналітики підрахували, що, аби подивитися всі завантажені на нього відео, знадобиться 1000 років. Вражає, чи не так? Але нам не треба дивитися все, достатньо лише роликів, які допоможуть учням краще навчатися.
Якщо зробити все правильно, YouTube може стати вашим надійним та незамінним помічником, і ми знайшли щонайменше 5 причин використовувати його у навчанні.
1. Зробити урок цікавішим.
2. Давати цікаві домашні завдання.
3. Записувати уроки та зберігати їх для подальшого перегляду.
4. Використати нестандартні форми роботи.
5. Надихати.

Домашній експеримент: #ХіміяНаКухні_Ч2

Відірваність викладання хімії від життя, видалення хімії від усього, що знайоме, зрозуміло, звично учням, діє на їх сприйняття і є однією з причин формального ставлення до хімії як навчального предмета. Проведення учнями хімічних дослідів в домашніх умовах є абсолютно самостійним та є тим самим методичним прийомом, який може в більшій мірі вирішити багато проблем.
Домашній експеримент спонукає до удосконалення пізнавальних мотивів учнів: інтерес до знань, до змісту і процесу навчання. Він викликає  позитивні емоції, тому що це нова, більш “доросла” форма роботи для дітей. 

Тренди освіти: як використовувати QR-коди у навчанні

Мабуть, вам неодноразово на очі потрапляли графічні піксельні коди, які розміщують на рекламних буклетах, у транспорті, на вітринах чи у супермаркетах. А чи знаєте, що такі зображення надають безліч можливостей, у тому числі у освітньому процесі?
Якщо ви цікавитесь сучасними то QR-коди можуть бути змістовним доповненням ваших уроків!
За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити навчальний процес наступним чином:
  • кодування посилань на домашні завдання чи практичні роботи (наприклад, якщо їх виконання передбачає використання гугл-форми, гугл-диску тощо);
  • проведення квесту, підказки до кожної схованки якого будуть зашифровані у вигляді відповідного QR-коду;
  • організація виставки у класі чи коридорами школи, інформацію до експонатів якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду;
  • розміщення коридорами школи відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо;
  • розміщення кодів на підручниках чи книгах у бібліотеці з посиланнями доступу до електронної версії відповідного видання.           
Переваги QRcodes:
  • програма безкоштовна;
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • функція комбінування кольорів фону та кодованого зображення;
  • можливість обрання розміру та кута повороту QR-коду.

Про дистанційне навчання без дистанції: використання сервісу ZOOM  для проведення відеоуроків

Zoom – платформа для відеоконференцій і онлайн-зустрічей. Оптимальний варіант для проведення відеоконференцій із учнями – 20 хвилин, за які вчитель може встигнути пояснити складні пункти у навчальному матеріалі та дати дітям посилання на додаткові джерела для обов'язкового опрацювання.
Сьогодні ми зробимо спробу відповісти на таке 

Чому сервіс Zoom? 

  1. Бо він дуже простий (розібратись із функціями можна на інтуїтивному рівні) і зручний у використанні. 
  2. У цій програмі дже якісна трансляція відео та аудіо! 
  3. Під час трансляції вчитель або учні можуть демонструвати екран із виконанням/поясненням завдань.
  4. Педагоги можуть завчасно записати відеоконференцію або увімкнути запис під час онлайн-трансляції. Так діти, що не змогли приєднатися до відеоконференції, зможуть переглянути запис пізніше. Усі відеозаписи можна зберігати на комп'ютері або у хмарному сховищі Zoom.
  5. Педагог має реєструватися обов'язково, тоді як дітям достатньо перейти за посиланням на відеоконференцію.
  6. Кожен учасник відеоконференції може скористатися цим сервісом на будь-якому зручному для себе пристрої: у телефоні, планшеті чи комп'ютері/ноутбуці.
  7. Безкоштовні конференції тривають до 40 хвилин. 
  8. Обмеження у кількості учасників – 100 осіб. Для шкіл – без обмежень.

 Домашній експеримент: #ХіміяНаКухні

Хімія – це наука, в якій будь-яка гіпотеза досліджується експериментально. Ужитковий експеримент, як і багато інших, створює підґрунтя для реалізації міжпредметних зв’язків з фізикою, біологією, основами здоров’я, виховує культуру споживання, спонукає аналізувати й перевіряти інформацію, наявну на товарних етикетках чи у рекламних проєктах.
Ужиткові досліди з  хімії основної школи є доцільним, не заперечують використання традиційного хімічного експерименту, а доповнюють і збагачують її, сприяють формуванню як предметних, так і ключових компетентностей учнів, природничо-наукової грамотності.  


 Сервіс ThingLink: можливості для освітньої діяльності учителя математики

ThingLink – це сервіс, що дозволяє створювати мультимедійні плакати, а іншими словами, «розмовляючі картинки», на які наносяться маркери. При наведенні наних може з'являтися будь-який мультимедійний контент.
Адреса сервісу: http://www.thinglink.com
Можливості сервісу для освітньої діяльності: за допомогою сервісу Thinglink можна створювати різні освітні матеріали, наприклад:
  • Комплекти електронних дидактичних матеріалів до уроку.
  • Технологічні схеми для виконання певного виду завдань.
  • Мультимедійні конспекти лекцій.
  • Інтерактивні блок-схеми будови будь-яких механізмів, приладів, пристроїв.
  • Тематичні збірники ресурсів в мережі Інтернет та медіа колекції.
  • Маршрутні карти або карти подорожей.
  • Інтерактивні плакати у вигляді проєктів з певної тематики.
  • Інтелектуальні карти для мозкового штурму з внесенням міток і коментарів  групові віньєтки.


 Про можливості використання онлайн-сервісу Kahoot! для створення вікторин, дидактичних ігор та тестів у початкових класах

Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування. Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися.
Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні – для перевірки знань учнів. Сервіс пропонує три форми гри. Мета, з якою збираєтеся створити гру, допоможе визначитися з формою:
  • визначити рівень ознайомленості учасників із тою чи тою темою чи рівень її розуміння – вікторина (Quiz);
  • улаштувати дискусію щодо певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» – обговорення (Discussion);
  • зібрати думки, погляди учасників на ту чи ту проблему – опитування (Survey).


Методика використання віртуальної дошки PADLET!

Padlet (http://ru.padlet.com/) - мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. 
Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Це може бути приватний про'кт стіни, модерована стіна з кількома учасниками, які будуть заповнювати її інформацією або доступний для читання і редагування будь-яким користувачем майданчик для обміну інформацією. 
Щоб створити повідомлення, достатньо двічі клацнути мишею по дошці. У віконці, яке відкриється, можна записати своє ім'я, вставити свою фотографію, залишити свій коментар.
На цій дошці працюють спільно. Тому той, хто створив її, надсилає повідомлення іншим учасникам проекту, вводить їхні електронні адреси і надає їм право писати на дошці або модерувати її.

Немає коментарів:

Дописати коментар