Спільна презентація про впровадження дистанційної освіти з української мови
Відеоуроки з української мови та літератури + історія УкраїниУчителі української мови та літератури
Іскрівська ЗШ І-ІІІ ст.
Захарчук
Марина. Завдання розміщує на сайті школи в рубриці «Дистанційне
навчання» для кожного класу. Проводить уроки в сервісі ZOOM .використовує для дистанційного навчання вайбер та фейсбук.
Рябошапка О.В. filologistjulia.blogspot.com
На блозі закладка «Дистанційне
навчання.»
Звернення
до дітей: «Любі діти, на час карантину
переходимо на дистанційну форму навчання.
Вам необхідно переглядати відео, проходити тести, виконувати письмові
завдання. Розподіляйте час грамотно, не відкладайте все на останній
момент. Тепер від вас вимагається більше відповідальності й самоконтролю.»
Завдання розроблено для всіх класів з початку карантину і по 03.04.2020 р. На
допомогу дітям розміщені відео, різні
посилання. Для контролю розроблено тести, які діти виконують онлайн, і вчитель
оцінює роботу. Створені також групи у вайбері.
Приклад завдання.
Українська література 7 клас
Українська література 7 клас
1. Прочитати
"Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських"
3.
Скласти анкету Софійки з твору Марини Павленко "Русалонька із 7-В..."
(у формі творчої роботи)
4.
Створити відеорекламу, 3 меми, буктрейлер до твору (на вибір)
5.
Прочитати "Гер переможений"
Богданівська
ЗШ І-ІІ ст
Бєляєва В.М. Завдання розміщені на
шкільному сайті https://sites.google.com/site/bogdanivskazosiiistupeniv/domasni-zavdanna-na-period-karantinu
і classroom, де діти виконують
тести, відповіді приходять на електронну адресу. Зворотній зв'язок є
Українська мова
Українська мова
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
16.03
|
Другорядні члени речення.
Додаток.
|
Опрацювати параграф 51,
вивчити правила. Виконати вправи 406, 406
|
17.03
|
Другорядні члени речення.
Означення.
|
Опрацювати параграф 52,
вивчити правила. Виконати вправи 411, 415
|
18.03
|
Другорядні члени речення.
Обставина.
|
Опрацювати параграф 53,
вивчити правила. Виконати вправи 418, 424
|
31.03
|
Другорядні члени речення.
|
Параграфи 51-53 повторити,
вправа 425
|
01.04
|
Контрольна робота № 7
з теми: "Другорядні члени речення
|
Виконайте тестові завдання
за посиланням:
|
02.04
|
Речення з однорідними
членами
|
Опрацювати параграф 54,
вивчити правила. Виконати вправу 427.
|
06.04
|
Кома між однорідними
членами.
|
Опрацювати параграф 54,
вивчити правила. Виконати вправи 429, 433
|
08.04
|
Узагальнювальне слово в
реченні з однорідними членами.
|
Опрацювати параграф 55,
вивчити правила. Виконати вправу 438.
|
09.04
|
Двокрапка й тире при
узагальнювальних словах.
|
Опрацювати параграф 55,
вивчити правила. Виконати вправу 443
|
13.04
|
Звертання. Непоширені й
поширені звертання.
|
Опрацювати параграф 51,
вивчити правила. Виконати вправи 406, 406
|
15.04
|
Ділові папери. Оформлення
конверта.
|
Опрацювати параграф 51,
вивчити правила. Виконати вправи 406, 406
|
16.04
|
Ознайомлення з найбільш
уживаними вставними словами та сполученням слів.
|
Опрацювати параграф 51,
вивчити правила. Виконати вправи 406, 406
|
21.04
|
Виділення вставних слів на
письмі комами.
|
Опрацювати параграф 51,
вивчити правила. Виконати вправи 406, 406
|
22.04
|
Складні речення з
безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
|
Опрацювати параграф 51,
вивчити правила. Виконати вправи 406, 406
|
Українська
література
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
17 .03
|
Павло Тичина Коротко про поета і край , де він
народився « НЕ бував ти у наших краях»
|
Виразне читання поезії.
Опрацювати с. 199 про поета.
|
19.03
|
Павло Тичина «Гаї шумлять..», « Блакить мою душу
обвіяла ..»
|
Виразне читання поезії. Напам’ять вірш на
вибір.
|
02.04
07.04
|
Є. Гуцало . Оповідання «Лось».
|
Прочитати твір. Вивчити визначення оповідання.
Виконайте тестові завдання за посиланням:
|
14.04
|
Контрольна робота з теми « Рідна Україна. Світ
природи.»
|
Виконайте тестові завдання за посиланням:
|
16.04
21.04
|
М.Рильський. «Дощ», «Осінь – маляр із палітрою
пишною..»
|
Опрацювати с. 212 – 213, виразне читання,
виконати завдання с. 214
|
Балахівська ЗШ І-ІІ ст
Чудна Л.І. У кожного класу є вайбер
групи. Створено блог. Завдання розміщуються і на сайті школи.
Міщенко Т.С. Завдання розміщені на сайті школи, а фото виконаних
робіт діти надсилають на електронну пошту, на вайбер, кому як зручніше.
5 клас
16.03 - 20.03
|
||
Математика
|
Окремі
випадки множення
|
https://www.youtube.com/watch?v=d__j-jiqei8&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=34
Переглянути відео, розв'язати наступні номери: №1044
|
Ділення десяткового дробу на
натуральне число
|
https://www.youtube.com/watch?v=n-4DR7QlTDo&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=35
Переглянути відео, розв'язати наступні номери: №1063
|
|
Музичне мистецтво
|
Узагальнення теми “Професійна
музика”
|
Повторити музичні терміни
|
Укр. мова
|
Виділення вставних слів комами на
письмі
|
Опрацювати теоретичний матеріал
на ст.192, виконати вправу№479
|
Укр. мова
|
Складання інформаційного
повідомлення до шкільного веб-сайта про цікавий випадок з життя класу ( з
використанням вставних слів і словосполучень)
|
Скласти інформаційне повідомлення
|
Укр. мова
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)
|
Опрацювати ст. 245, письмові
відповіді на питання на ст. 244, намалюйте в зошиті конверт,запишіть на ньому
адресу відправника й одержувача
|
Укр.літ
|
“Садок вишневий коло хати...”-
перлина української та світової лірики
|
Вивчити напам”ять вірш “Садок
вишневий коло хати”
|
Укр.літ
|
Павло Тичина.Коротко про поета і
край, де він народився.Майстерне відтворення картин природи, яка надихає
ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття.”Не бував ти у наших
краях!”
|
Прочитати про П.Тичину на ст.199,
виразно читати поезію “Не бував ти у наших краях,”виписати засоби художнього
зображення в поезії
|
Природознавство
|
Різноманітність організмів:
Рослини, Тварини
|
Конспектувати в робочому зошиті.
Фото виконаних робіт надсилати на пошту timchenko_yri@ukr.net, або вайбер
тел.+380969929368
|
Природознавство
|
Різноманітність організмів:
Гриби, Бактерії.
|
Гриби-презентація §35
ст152-154 відтворити будову гриба мал 110 в зошиті. дати відповіді на питання
1,2 ст.156
|
Основи здоров'я
|
Правила спілкування
|
https://www.youtube.com/watch?v=, відео, дати відповіді на питання на стор. 117
|
Трудове навчання
|
Моделюємо
механізми
|
|
Історія
|
Пам'ятки історії та пам'ятники
встановлені в рідному краї. Практична робота
|
Опишіть одну з пам'яток вашого
рідного краю
|
Зар.літ
|
Світ уяви Аліси та її захопливі
пригоди.
|
Подивитись кінофільм “Аліса в
Країні Див”. Режисер Т.Бертон.2010р.
|
Зар.літ
|
Образ Аліси.ТЛ.Портрет.
|
Виписати в зошити цитати до
характеристики образу Аліси.
|
Анг. мова
|
Мій улюблений одяг.
|
Написати у зошиті перелік
одягу який ви носите. Перегляньте відео та випишіть незнайомі слова до
словника https://www.youtube.com/watch?v=pNWHpZ7tzEs
|
Червонокостянтинівська
ЗШ І-ІІІ ст
Завдання розміщує на блозі, групах у вайбері та телеграмі.
Виконані роботи надсилають кому як
зручно ( вайбер, електронна пошта, телеграм, інстаграм) У вчителя на блозі на
кожний клас розміщено завдання на час карантину.
Ганнівська ЗШ І-ІІІ ст.
Галіба О.А. https://distnavchukrmova.blogspot.com/
укр.літ.: https://distnavchukrlit.blogspot.com/ Завдання
розміщує у
групах класів у Вайбері, але пояснення, відео, тести - на блогах: укр.мова, українська література. А
діти виконані письмові завдання фотографують і надсилають вчителеві у Вайбер, тестові завдання
виконують онлайн і результати вона бачить. Веде
журнал, де оцінює усі
види робіт. Оцінки дітям повідомляє і аргументує в особистих повідомленнях.
Петрівська
ЗШ І-ІІІ ступенів
Скворцова О.М. https://oksanask.blogspot.com/p/5_27.html Усі завдання згідно з розкладом занять розміщує на блозі. Виконані роботи діти фотографують і відправляють особистим
повідомленням у вайбер.
5 клас
https://oksanask.blogspot.com/p/5_27.html
6 клас
https://oksanask.blogspot.com/p/6.html
7 клас
https://oksanask.blogspot.com/p/7.html
8 клас
https://oksanask.blogspot.com/p/8.html
10 клас
Теренюк Т.Б. https://terenyuk.blogspot.com/p/blog-page_78.html Читає в 5 класі ,
завдання розміщує згідно з розкладом. Є посилання.
Єлисєєва О.М. http://olgaeliseevaridnamova.blogspot.com/?... Завдання розміщує у Viber (7 клас - група, 10 клас - на
особистий), 11 - клас - Telegram. Пояснення (відео, презентації), онлайн тести,
самостійні роботи - на блозі (для кожного класу ( 7-11 класи) створена окрема сторінка). Для підготовки до
ЗНО - матеріали розміщені у відповідній сторінці.
http://olgaeliseevaridnamova.blogspot.com/?m=1
Виконані роботи діти надсилають на особистий Viber, консультації - у
телефонному режимі особисто.
Новостародубська ЗШ І-ІІІ ст
Короткова І.І. Завдання
дає через групи у вайбері, підключила гугл клас,
але не всі користуються, лише ті, що гарно навчаються(як завжди). Учні роботи
фотографують, оцінки фіксує у
журналі, який завела для цього. Використовує посилання різних форм роботи, які знаходить у
вчительських групах в інтернеті. Актовно проводить онлайн уроки.
Кударенко Т.М., Ляшевич
Т.М., Коваленкова С.М. розмістили завдання на сайті школи, проводять онлайн уроки.
Немає коментарів:
Дописати коментар