четвер, 16 квітня 2020 р.

17 онлайн-сервісів для віддаленої роботи


Через карантин, який діє в Україні, заклади освіти перейшли на дистанційне навчання Редакція AIN.UA на допомогу закладам освіти, офісам зібрала популярні онлайн-сервіси для роботи з документами, обміну файлами, управління завданнями і робочого спілкування.

Месенджери 


Slack . Тут є безкоштовна версія і платна підписка. Тут можна спілкуватися в окремих каналах по жанрам чи командам, а також з окремими користувачами, писати коментарі до повідомлень. Є голосовий зв'язок і інтеграція з документами Google, Dropbox, Trello і т.д. У безкоштовної версії можна дзвонити тільки окремим користувачам, в платних - від 15 осіб і більше. 
Discord. Це - безкоштовний голосовий та відеочат, працює в браузері і як окремий додаток. Спочатку розрахований на геймерів, але чому б не використовувати його для віддаленої роботи? 
Microsoft Teams . Тут є можливість чату, відеодзвінків, інтеграції з іншими додатками, зберігання і спільної роботи над файлами. Через коронавируса Microsoft віддає безкоштовно преміум-версію сервісу на півроку.

Сервіси для відеоконференцій 
Zoom . Це - популярний сервіс для відеозв'язку, є безкоштовна (з обмеженням за часом проведення) і платна версії. 
Skype . Це - VoIP-сервіс, що належить Microsoft, його можна використовувати для відеоконференцій (безкоштовно - для конференцій до 50 осіб) і текстової листування. Він працює як окреме десктоп- і мобільний додаток, також є в веб-версії. 
Google Meet . Через коронавируса компанія зробила преміум-опції додатки безкоштовними для користувачів G Suite до 1 липня: можна проводити відеоконференції з 250 учасниками, стрім для 100 000 чоловік. Зустрічі можна записувати на Google Drive. 
Teamspeak. Це ще один VoIP-сервіс, спочатку розрахований на геймерів. Тут можна проводити голосові наради і спілкуватися текстом. 

Сервіси для роботи з текстом і таблицями 
Google Docs і версія для бізнесу G Suite. Це - безкоштовний текстовий редактор, доступний всім користувачам Google, а також бізнесам. Тут можна спільно читати, коментувати і редагувати текстові файли, таблиці, презентації. Файли зберігаються в хмарі, на Google Drive, безкоштовно користувачам виділяється 17 ГБ місця, але місце в хмарі можна докуповувати. 
Microsoft Office 365 . Це - інструмент для роботи з поштою Outlook, Файлосховище OneDrive, а також з офісними додатками Microsoft зразок Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Microsoft Teams в онлайні. Це - платний сервіс, для домашніх користувачів він коштує від 189 грн на місяць, для бізнесу від $ 5 за одного користувача в місяць. 

Таск-менеджери 
Jira . Це - платний сервіс командної роботи, ціни на підписку починаються з $ 10 в місяць. Детальніше про нього ми писали раніше. 
Trello . Це - безкоштовний сервіс для командної роботи. Тут можна призначати завдання певним користувачам, обговорювати їх і стежити за виконанням дедлайнів. 
Basecamp . Тут є групові чати, to do-списки, теми для обговорень і завдання. Є безкоштовна версія, обмежена трьома проектами, 20 користувачами і 1 ГБ місця. Платна підписка коштує $ 99 в місяць, незалежно від кількості користувачів. 
Notion . Тут є міні-CRM, to do-списки для користувачів і моніторинг завдань. Є безкоштовна і платна версія, ціни починаються з $ 4 в місяць. 
Monday.com . Це - сервіс для планування і відстеження прогресу проектів, з урахуванням витраченого часу. 

Тайм-трекери 
Yaware . Це - сервіс української компанії, з його допомогою можна контролювати робочий час співробітників, вести облік часу нарад і перерв, оцінювати ефективність роботи співробітників. 
Toggl . Цей сервіс дозволяє відстежувати час, витрачений на виконання завдання, планувати їх в календарі і т.д. 
Harvest. Це - платний сервіс моніторингу часу на виконання завдання, він інтегрується з Basecamp, Trello, GitHub.

Немає коментарів:

Дописати коментар